Op zoek naar een oplossing om uw eigen proces te automatiseren?

Offerte aanvraag

EJPS Software als basis

Via het online platform van EJPS Software krijgt u toegang tot diverse modules die online en via een browser te benaderen zijn. Dit heeft als voordeel dat updates en back-ups gemaakt worden zonder dat u daar zelf over hoeft na te denken. Het platform is dan ook te benaderen over elke internetverbinding binnen en buiten Nederland.

Met onze high availibilty servers verzorgen wij een up-time van 99.9 en heeft u voldoende resources om het platform te benaderen. Alle data tussen uw werkplek en het platform wordt versleuteld zodat hackers geen kans maken om uw data te stelen.

ejps_hosting

Omdat EJPS Software wordt aangeboden als een SaaS oplossing bespaart uw IT-afdeling tijd omdat updates en patches automatisch worden doorgevoerd. Het aantal gebruikers kan op ieder moment aangepast worden en modules zijn per omgeving in en uit te schakelen.

Heeft u specifieke wensen is dit per platform in te regelen en door de innovatieve import/export module is binnen een handomdraai een XML of CSV-bestand ingelezen.

ejps_software_welkom

Wat maakt EJPS Software uniek?

In 2014 na een aantal succesvolle implementatie van on-line automatiseringstrajecten is er voor gekozen om de ontwikkeling door te zetten. Vanuit de markt is veel vraag naar totaaloplossingen die vaak simpele, maar tijdrovende processen te automatiseren waardoor het bovendien gedigitaliseerd wordt. Belangrijk hierbij is dat flexibiliteit en uitbreidbaarheid aan de grondslag ligt.

Wat onderscheid EJPS Software?

Het grote overduidelijke deel van software wat nu in de markt te huur is heeft als basis de boekhouding. Met boekhouding in acht genomen worden werkvloer processen vaak ingewikkeld en tijdrovend. De meeste bedrijven op zoek naar een oplossing zijn vaak al ingericht met een boekhoudpakket. Overstappen is hierdoor niet altijd mogelijk en neemt de nodige uitdagingen met zich mee.

EJPS Software deelt deze gedacht niet en is geschreven vanuit het perspectief van de gebruiker. Uw medewerker. Hierdoor ontstaat een efficiënt en slim bedrijfsproces om de werkzaamheden uit te voeren. Daarna wordt de output via een XML uitgewisseld met uw boekhoudpakket. Met deze manier van denken kunt u vandaag nog starten.

Van prospect tot aftersales

Inkoop en verkoop van producten en diensten staan centraal binnen elke commerciële organisatie. Van zzp-er tot multinational. Logisch, maar een klein zelfstandige maakt vaak offertes en facturen in MS Word of er wordt een prijs afgesproken via de email. Dit kan beter.

Steeds meer bedrijven gaan met de tijd mee en bieden diensten op basis van een maandelijks terugkeerde vergoeding. In veel facturatie programma’s is dit niet opgenomen of het is onderdeel van een duurdere module die amper gebruikt wordt.

Het registreren en bijhouden van afspraken met klanten en leveranciers moet op een eenvoudige manier ingeregeld worden en makkelijk toegankelijk. Toch?

ejps_software_factuur.

EJPS Software biedt het mkb de tools om van een prospect tot aan aftersales in te richten. Het eenvoudig maken van een offerte met ongekend veel mogelijkheden, en het registreren van het akkoord van uw klant. Via het ordersysteem heeft u inzichtelijk wanneer spullen geleverd worden en de order compleet is. Het inplannen en reserveren van de benodigde resources volgt en uw buitendienst gaat op pad met alle info en spullen. Tijdens en na de dienstverlening worden alle extra diensten en producten geregistreerd zodat ook deze kleine en vaak vergeten kosten niet over het hoofd worden gezien.

Up-Sell en Cross-Sell door de buitendienst is een verborgen schat aan omzet, maar deze blijft vaak ongemoeid omdat het lastig is binnen het bedrijfsproces te implementeren.

EJPS CRM

Wat maakt EJPS Software uniek?

Aftersales en klanttevredenheid worden in kleinere organisatie vaak niet toegepast. Waarom niet? Vaak zijn de mogelijkheden niet geïntegreerd in de bestaande oplossing of het systeem is te duur. Gelukkig levert de  software van EJPS wel de mogelijkheid om van prospect totaal aftersales te integreren.

Wat onderscheid EJPS Software?

Met het perspectief van de gebruiker is het platform ingericht en met input vanaf de werkvloer geoptimaliseerd. Maak vandaag nog eenvoudig een offerte voor uw klant en na goedkeuring wordt dit geheel een order met als resultaat een kloppend factuur. Stuur met het factuur een klanttevredenheid-formulier zodat u klant zich gehoord voelt.

Onderhoud en hoe registreer ik dat?

Heeft u veel werk om het onderhoud van alle apparatuur bij uw klant te registeren? En bent u elke maand veel tijd kwijt om uit te zoeken welke apparaten nogmaals gecontroleerd moeten worden? Met de software van EJPS kunt u dit flexibel en efficiënt inrichten. Periodiek onderhoud wordt hierdoor kinderspel en loopt uw klant en u zelf nooit meer achter de feiten aan.

Binnen een handomdraai maakt u rapporten en creëert u certificaten op de onderhouden producten.

ejps_service

Vanuit het magazijn koppelt u producten die u verkoopt en bij de klant inzet. Aan deze producten hangt u een SET met waarden. Omdat elke bedrijf andere producten verkoopt is de SET met waarden altijd anders. Denk hierbij aan een auto: met het aantal deuren, de bandenmaat en/of er wel of geen trekhaak op zit. Bij fietsen is dit heel anders uiteraard. Kortom, door het flexibel inrichten kunt u als bedrijf meerdere producten verkopen en onderhouden met voor elke groep haar eigen dataset.

EJPS_SPECIALE_VELDEN

Wat maakt EJPS Software uniek?

Vanuit de basisset met informatie is het mogelijk snel uit te breiden met specifieke velden. Elk product uniek benoemd. Velden zijn ook toepasbaar tijdens het inzetten van een product. Als voorbeeld “Wie is de gebruiker?” Het systeem wordt hierdoor flexibel en multidisciplinair.

Wat onderscheid EJPS Software?

Omdat er vaak veel verborgen kosten schuil gaan in het aanpassen van velden hebben wij dit uiterst slim gemaakt. Kiest u ervoor om het zelf in te richten dan kunt u door middel van “drag-and-drop” snel uw dataset maken voor al uw product groepen.

Start uw 30 dagen proefversie.

START
RELATIE BEHEER ONDER DE KNOP

CRM

Beheer relaties en centraliseer alle gemaakte afspraken. Overzie eigen taken en delegeer deze naar collega’s. Mis nooit meer een afspraak.

OFFERTE – ORDER – FACTUUR

Maak binnen een handomdraai een digitale offerte plan deze in na goedkeuring. De factuur verschijnt vanzelf.

Maakt u vaak dezelfde offertes? Sla offerte-onderdelen op als aparte module en herbruik deze eenvoudig. Breid de offerte uit met ‘rich-content’ zodat uw uitstraling opvalt. Maak gebruik van de ingebouwde “prijs-checker” en verkoop niets meer onder de aangeraden verkoopprijs.

BEHEER VOORRAAD EN BESTEL OP TIJD

Bent u voorraad houdend?

Hoe belangrijk is de registratie en controle van uw magazijn(en)? Essentieel? Automatiseer dan uw voorraad door middel van een API | XML | CSV.

ENQUETE | FORMULIEREN | KAM

Online enquêtes & formulieren

Online-enquêtes & formulieren op maat gemaakt inclusief rapportages en eigen benchmark mogelijkheden. Van een simpel registratieformulier voor een evenement tot resultaat gerichte enquêtes met unieke scores

PERIODIEK ONDERHOUD OP PRODUCTEN

Zelf of voor uw klantonderhoud en registratie op producten?

Maak flexibele registraties periodiek op producten en maak binnen een handomdraai een certificaat.

Start nu uw 30 dagen proefversie.

START